Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Ας τραγουδήσουμε...

Πάντοτε σε πολλά σίριαλ που κατά καιρούς παρακολουθούμε, μας έχουν μείνει χαρακτηριστικά τα τραγούδια που παίζουν στους τίτλους της εκάστοτε σειράς αλλά και κατά τη διάρκεια των επεισοδίων.Πολλές φορές τα τραγούδια αυτά κάνουν επιτυχία λόγω της διαφήμισης τους από το σίριαλ αλλά και το αντίστροφο.Δηλαδή,όταν και οι τίτλοι αρχής συνοδεύονται από ένα ωραίο τραγούδι, προκαλούν τον τηλεθεατή να προσέξει τη σειρά.Ας πάρουμε ως φετινό παράδειγμα την Πολυκατοικία,σίριαλ του οποίου οι τίτλοι αρχής είναι νομίζω οι μόνοι σε όλα τα σίριαλ που βλέπουμε χωρίς να βαριόμαστε!Το τραγούδι το οποίο ερμηνεύει ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, "Η αγάπη που μένει"είναι φανταστικό!

Πάρα πολύ ωραία τραγούδια ερμηνεύει ο ανερχόμενος και πολλά υποσχόμενος ηθοποιός Πέτρος Μπουσουλόπουλος στο "Ευτυχισμένοι μαζί" όπως το "Η αγάπη μου ένα βράδυ" .Μάλιστα τα τραγούδια της σειράς βγήκαν και σε cd single ερμηνευμένα από τον ίδιο τον ηθοποιό!


Πολύ ωραίο και πετυχημένο κατά την άποψη μου είναι και το τραγούδι "Τι θα μείνει"το οποίο ερμηνεύει η Ελένη Τσαλιγοπούλου και το οποίο ακούγεται στους τίτλους της σειράς "Έχω ένα μυστικό" .

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τα σηριαλ του mega βγαινουν νικητες μεσα στην εβδομαδα αλλα δεν ειναι κατι νέο αυτο αφου αυτα ειναι ξενοφερτα τα όποια έχουν ερθει στα ελληνικα προτυπα και ηταν ηδη γνωστη
η επιτυχια τους.φυσικα δεν σημαινει οτι οι ηθοποιοι και οι αλλαγες στο σεναριο δεν έχουν και αυτες μέρος της
επιτυχιας αλλα αν δεν ειχαν πετυχει ηδη αυτα στο εξωτερικο ποτε δεν θα ειχαν ενσωματωθει στο ελληνικο προγραμμα

Unknown είπε...

Συμφωνώ! Φανταστικό το Η αγάπη μου ένα βράδυ!

Arachne είπε...

Εμένα μου αρέσει και το η αγάπη που μένει!